Bemutatkozás

Felnőttképzéssel, vagyis tanfolyami formában megvalósuló szakmai képzések szervezésével foglalkozó vállalkozás vagyunk. Tanfolyamainkon a résztvevők a Kormány Hivatalok Foglalkoztatási osztályai (korábban munkaügyi központok) támogatásával, egyéni finanszírozásból vagy munkáltatói megrendelés alapján vesznek részt.

 

Ügyfélszolgálati irodánk Miskolcon a Csabai kapu 25. alatt található, ahol készséggel állunk rendelkezésre személyesen, a 46/401-006-os telefonon vagy az info@oktatatasi-studio.hu email címen feltett kérdéseikre.

 

Több mint 20 éves szakmai tapasztalatunk alapján elkötelezettek vagyunk a hosszú távu kölcsönös előnyökkel járó együttműködésben. Ennek köszönhetően 2017-ben több mint 130 képzést és vizsgát bonyolítunk, szervezünk, az Észak-magyarországi régióban. Képzéseinken mintegy  2200 fő vesz részt. A vizsgáink összesített átalageredménye: 4.03 volt. Képzéseinken résztvevők  összesített elégedettségmérése pedig 9,2 feletti.

 

Büszkék vagyunk oktatóinkkal, partnereinkkel és képzéseink résztvevőivel kialakított jó kapcsolatainkra, derűs segítőkészségünkre és elkötelezettségünkre az oktatás, tanulás fontossága mellett.

Az Oktatási Stúdió munkatársai

Skoda Lászlóné
Ügyvezető
Telefon: 46/401-006
E-mail: skoda.laszlone@oktatasi-studio.hu

 

Skoda Tamás
Ügyvezető
Telefon: 46/401-006
E-mail: skoda.tamas@oktatasi-studio.hu

 

Lovrity Ernő
Szakmai vezető
Telefon: 46/401-006
E-mail: info@oktatasi-studio.hu

Bánfalviné Szőke Angelika
Képzés szervező
Műszaki, mezőgazdasági képzések
Telefon: 46/401-006
E-mail: szoke.angelika@oktatasi-studio.hu

 

Pétervári Kornélia
Képzés szervező
Kereskedelmi, szociális képzések
Telefon: 46/401-006
E-mail: petervari.kornelia@oktatasi-studio.hu

 

Czimre Attila
Képzés szervező
Kereskedelmi, élelmiszeripari, munkavédelmi, tűzvédelmi képzések
Telefon: 46/401-006
E-mail: czimre.attila@oktatasi-studio.hu

Az Oktatási Stúdió minőségpolitikája

Jelen minőségpolitikai nyilatkozattal elkötelezzük magunkat, arra hogy

  • tevékenységünk minőségbiztosítási rendszerét és a szakmai munka eredményességét folyamatosan mérjük és tökéletesítjük, felelősséget vállalva mind vezetői, mind munkavállalói szinten a rendszer működtetéséért és fejlesztéséért.
  • a rendszer teljesítményét és a minőségcélok teljesülését évente értékeljük az intézmény vezetőségének bevonásával.
  • a minőségpolitikában és a vezetőségi átvizsgálásban megfogalmazott célok megvalósításához rendelkezésre bocsátjuk a szükséges erőforrásokat.
  • Figyelembe vesszük, és kielégítjük a képzésben részt vevők, a munkáltatók, Megrendelők- a munkatársak és az oktatók felnőttképzéssel kapcsolatos igényeit, valamint az elégedettségmérésen és a helyesbítő tevékenységeken keresztül figyelembe vesszük és beépítjük a képzésben résztvevők véleményét a minőségbiztosítás megvalósításába.

 

Célunk megfelelni a hatályos jogszabályi és szakmai előírásoknak. Ennek előfeltétele az általunk biztosított tevékenységek szabályozott, ellenőrzött és felügyelt végrehajtása.

Stratégiánk, hogy ügyfeleink igényeinek és a kapcsolódó képzési szolgáltatásainknak legjobb minőségben történő kielégítése, olyan kompetenciák közvetítése, amelyek elsajátításával a résztvevők magas szinten képesek megfelelni a követelményeknek és a szakmai kihívásoknak.

Munkatársainktól és a tevékenységünkbe bevont partnereinktől elvárjuk a megkívánt minőségszint folyamatos biztosítását, valamint minőségjavulást eredményező intézkedések felvetését, megvitatását és végrehajtását.

Minőségpolitikánk alapja az ügyfél elégedettsége, ezért rendszeresen felmérjük ügyfeleink elégedettségét és visszajelzéseik alapján folyamatosan fejlesztjük, javítjuk tevékenységünket.

Az eredményességet jól képzett, elkötelezett munkatársakkal, megfelelő tárgyi és személyi feltételek biztosításával növeljük.